اهمیت وبسایت در کسب و کارهای اینترنتی

اهمیت وبسایت در کسب و کارهای اینترنتی
راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بدون دارا بودن یک وبسایت پویا مانند این است که شما خانه ای را روی آب بنا کردید که هر لحظه ممکن است آب خانه شما را ببرد .

میخواین اشتراک گذاری کنید؟

این روزها با رشد اینترنت در جوامع و افزایش کاربرانی که از اینترنت استفاده میکنند کسب و کارها هم به سوی تبلیغات و افزایش فروش از طریق فضای مجازی روی آورده اند . اما در کشور ما به دلیل عدم شناخت درست و دقیق فضای مجازی اصولا در این فضا ماندگار نیستند و یا آنطور که باید و شاید نمیتوانند در این فضا موفق باشند و یا موفقیت آنها زودگذر و یا سطحی میباشد . 

اما دلیل این امر چیست ؟؟ 

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی بدون دارا بودن یک وبسایت پویا مانند این است که شما خانه ای را روی آب بنا کردید که هر لحظه ممکن است آب خانه شما را ببرد . بیشتر کسب کارها از هر نوعی با توجه به استفاده زیاد کاربران از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یا تلگرام فقط به ساخت یک کانال و یک پیج در این جوامع بسنده کرده اند و خیلی هم خوشحال از افزایش کاربرانشان مشغول فروش اینترنتی هستند . اما این خوشحالی و فروش و موفقیت زمان زیادی را دوام نمی آورد چون ممکن است یک روز صبح از خواب بیدار شوید و ببینید پیج یا کانال شما به هر دلیلی بسته شده و از چندین هزار دنبال کننده خبری نیست! بله این یک واقعیت است . 

وبسایت شناسنامه اینترنتی کسب و کار شماست و جوامع اجتماعی تکمیل کننده و مکمل سایت شما میباشند برای ارایه بهتر و راحتتر خدمات شما . با ثبت یک دامنه و هاست و دارا بودن یک وبسایت اگر به هر دلیلی کسب و کار شما در جوامع اجتماعی مسدود شود کاربران وبسایت شما را میشناسند و به آن روی می آورند تا آدرس جدید صفحه شما را پیدا کنند . البته دلایل دیگری نیز مطرح است در اهمیت دارا بودن وبسایت مانند کمک جوامع اجتماعی در بالا رفتن رتبه وبسایت شما در سرچ و یا کاربران اینترنتی اولین کاری که میکنند این است که واژه مورد نظر را در گوگل سرچ میکنند و این وبسایت شماست که میتواند رتبه ای را در این جستجو کسب کند نه کانال تلگرامی شما . 

دلایل متعدد دیگری نیز در این مسله مطرح است که به دلیل تخصصی بودن از شرح آن میگذریم . اما دوست و هموطن عزیز اگر به این مسله پی برده اید که فضای مجازی میتواند کمک بسیار زیادی به کسب و کار شما بکند قبل از راه اندازی صفحه در اینستاگرام و راه اندازی یک کانال تلگرامی به فکر یک وبسایت جذاب و پویا و کاربر پسند باشید و بدانید هرچقدر وبسایت شما قوی باشد کاربر بیشتر به شما اعتماد میکند و دارا بودن یک وبسایت قدیمی و زشت به همان اندازه از اعتبار شما میکاهد !

پیروز و سربلند باشید

فواد مشایخی 

7مرداد 96

میتونید موبایلتون رو ارسال کنید

در اولین فرصت با شما تماس میگیریم

مقالات بیشتری بخوانید

فعالیت تیم دیجیتال مارکتینگ در زمان بحران
مشاوره

فعالیت تیم‌های دیجیتال مارکتینگ در دوران بحران

بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، جنگ، فیلترینگ و غیره می‌توانند تأثیر منفی بر فعالیت‌های بازاریابی و فروش شرکت‌ها داشته باشند. در این شرایط، تیم‌های دیجیتال مارکتینگ با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. با این حال، راه‌کارهایی وجود دارد که می‌تواند به بهبود عملکرد آن‌ها در دوران بحران کمک کند. در این مقاله سعی شده به صورت تیتر وار فعالیتهای پیشنهادی را بررسی کنم :

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

چرا به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

این روزها با آگهی های استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ یا مدیر دیجیتال مارکتینگ در سایتهای ثبت آگهی استخدام خیلی مواجه میشیم اما با واژه مشاور دیجیتال مارکتینگ مواجه نمیشیم .در این مقاله سعی شده توضیحی در مورد مشاور دیجیتال مارکتینگ داده بشه و اینکه کارش چی هست و چرا به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید .

میخواین به کسب و کارتون سرعت ببخشید؟

همین الان میتونید با من تماس بگیرید
جلسه مشاوره دیجیتال مارکتینگ
Scroll to Top
اسکرول به بالا
باز کردن چت
1
Scan the code
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟
Hello how can i help you?
Call Now Button